ML donderdag 12 januari - Reisverslag uit Medellín, Colombia van BobMarielou - WaarBenJij.nu ML donderdag 12 januari - Reisverslag uit Medellín, Colombia van BobMarielou - WaarBenJij.nu

ML donderdag 12 januari

Door: Marie-Lou

12 Januari 2012 | Colombia, Medellín

Vandaag rijden we van Cali naar Medellin, afstand ongeveer 460 kilometer en geschatte reistijd 11 uur.
Ons begin is waardeloos. Het lukt maar niet om Cali uit te komen. Na ruim een uur dwalen door de stad, besluiten we de weg te vragen. We begrijpen het eerste stukje en dan weer vragen, tot we eindelijk de stad uit zijn. Daarna verloopt de reis voorspoedig tot Manizales. Ongeveer honderd kilometer voor Medellin gaan we stijgen en wordt de weg slechter en drukker. Dikwijls is slechts een rijstrook beschikbaar. Dicht bij Medellin sluiten we ons aan bij het team uit Winterswijk, nadat we eerst nog even geïnformeerd hebben of ze over navigatie beschikken. Hierdoor belanden we zonder omwegen in het hotel. 's avonds een heerlijk diner met alweer Zuid Amerikaanse dansers.
Morgen de laatste reisdag. Hoewel er slechts 660 kilometer gereden hoeft te worden is de geschatte reistijd 14 uur. We gaan proberen om zes uur te vertrekken.

• 13 Januari 2012 - 06:55

Erik Moser:

Beste Marielou en Bob,

Gelukkig is het jullie Cali uit te komen, anders hadden jullie daar moeten blijven (smile). Als ik dit schrijf is het vrijdag, jullie laatste reisdag. De laatste 660 kilometer van deze fantastische reis, tenminste zo heb ik het ervaren bij het lezen van jullie (en andere) verslagen en bij het zien van de filmpjes van equipe 83. Geniet er vandaag nog van en alvast een hele goede terugreis en een behouden thuiskomst voor jullie en de andere deelnemers gewenst.
    Groeten, Erik

• 13 Januari 2012 - 09:20

Truus Van Der Meulen:

Dag Marielou en Bob,

Tegen de tijd dat jullie dit berichtje lezen, zit de laatste dag er waarschijnlijk op. Einde van de een hele zware en avontuurlijke tocht. Wat een geluk dat jullie heelhuids zijn gebleven. De autopech hoort erbij, dat kon je op je vingers natellen. Mooi al die reisverhalen. Ik heb ze allemaal gelezen. Was zelf ook even op een zonnige vakantie, maar loop inmiddels weer in het gareel. Ik wens jullie nog een mooie afsluiting van je avontuur en een behouden thuiskomst. Wellicht zie ik jullie op Schiphol als ik Arnold en Jaap ga verwelkomen.
    Groet, Truus

• 13 Januari 2012 - 14:57

Joekie De Lange:

Hartelijk dank voor jullie reisverslag. Jullie ware meestal één van de eersten en dan ook nog met veel informatie over de planten, bomen, dieren en natuurlijk de vele historische plekken die jullie bezocht hebben. Doe nog maar even de groeten aan Inez en Leendert (team 61) als jullie die tenminste in het gezelschap kunnen vinden. Joekie

• 13 Januari 2012 - 17:21

Ingrid En Max:

Hallo bob en Marielou
    Als jullie dit lezen zit de reis erop, als ik jullie verslagen lees is dit wel een fantastische reis geweest. Erg leuk om jullie op deze manier te volgen.Ik hoop dat de laatste dag ook goed verlopen is.Wat een avontuur! Ik zal een grote pot koffie zetten om jullie verhalen te beluisteren want daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik zie jullie gauw weer.
    Groetjes en een dikke kus van Max en Ingrid

• 13 Januari 2012 - 23:55

Ans Bruins:

Hay Bob en Marielou, wat een geweldige prestatie dat je deze monstertocht er zo goed hebt afgebracht, succes met de laatste loodjes en bedankt voor je verslagen en prachtige foto's.
    Een veilige thuiskomst, en dan tot ziens, gr. Ans