Van Kitzingen naar Salzburg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van BobMarielou - WaarBenJij.nu Van Kitzingen naar Salzburg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van BobMarielou - WaarBenJij.nu

Van Kitzingen naar Salzburg

Door: Marie-Lou

06 Mei 2017 | Oostenrijk, Salzburg

Omstreeks 10.00 uur vertrokken we uit Kitzingen.
Voor het rijden op deze dag geldt dat het vrijwel identiek was aan gisteren. Inspannend door verkeersdrukte en wegwerkzaamheden. Hoewel we deze keer beter opschoten dan gisteren.
Deze keer wilde ik de rit niet met de Volvo 1800 ES rijden, maar met de bedrijfszekere V 40, waar ik regelmatig in rijd. Dus.... wat gebeurde er onder de rook van München! Een lekke band rechts voor. Kennelijk had Max de bui al zien hangen voor ons, want tijdens de laatste controle, had hij het thuiskomertje vervangen door een winterband. En dan hebben wij weer pech. De UAMTC (Oostenrijkse ANWB) garage,. beschikte niet over apparatuur om een band te repareren. En aangezien het zaterdag was, waren de overige garages al om drie uur gesloten. Maandag in Mestre, Italië, verwachten we, dat de klus wel geklaard kan worden.
En dan nu weer iets leuks. Straks om zeven uur, afsluiting van de dag met het welkomstdiner