10 mei. Van Pesaro naar Termoli - Reisverslag uit Termoli, Italië van BobMarielou - WaarBenJij.nu 10 mei. Van Pesaro naar Termoli - Reisverslag uit Termoli, Italië van BobMarielou - WaarBenJij.nu

10 mei. Van Pesaro naar Termoli

Door: Marie-Lou

10 Mei 2017 | Italië, Termoli

Dit was met recht een saaie reisdag.
Eerst werd braaf het routeboek via de kustweg gevolgd. Toen dit lang genoeg geduurd had hebben we de tolweg genomen. Totdat we nog een goede tachtig kilometer moesten afleggen en we weer overgingen op routeboek / kustweg.
Af en toe konden we een blik werpen op zee, maar dat was dan ook alles.
Deze keer moesten we de auto stallen in een parkeergarage, die bijna een kilometer van ons hotel lag.
Goocheme Wim had onze reisleidster georganiseerd om voor ons uit naar de garage te rijden. En dat niet alleen. we konden met haar terugrijden naar het hotel.
's Avonds dineerden wij als enigen in het lege restaurant van het hotel.

• 11 Mei 2017 - 08:50

Bert:

Waarbenjij nu laat zich niet altijd openen dan lezen we maar een klein stukje.
    Een paar uur later is dan alles compleet zoals we nu merken.

Zitten jullie wel in de zon, hier gaat de temp. omhoog maar komt er veel regen.