Van Solvaer naar MoI Rana ongeveer 465 km. - Reisverslag uit Mo i Rana, Noorwegen van BobMarielou - WaarBenJij.nu Van Solvaer naar MoI Rana ongeveer 465 km. - Reisverslag uit Mo i Rana, Noorwegen van BobMarielou - WaarBenJij.nu

Van Solvaer naar MoI Rana ongeveer 465 km.

Door: Marie-Lou

04 Juni 2014 | Noorwegen, Mo i Rana

Vandaag is het ook weer stralend weer, zon en een zomerse temperatuur.
Hoewel het aantal kilometers meevalt is het toch een pittige dag. Als we in Lodingen aankomen, zien we de veerboot juist wegvaren en moeten we ruim een uur wachten eer we met de volgende meekunnen. Geleidelijk aan is het landschap veranderd en merk je dat we een stuk zuidelijker zitten. De bomen groeien weer tot op de bergen. Boven de boomgrens zien we nog steeds de ongenaakbare sneeuwtoppen. Er zijn weer naaldbomen en de berken hebben kleine frisse, lichtgroene blaadjes. Ongeveer 70 km voor onze bestemming passeren we weer de poolcirkel. We verpozen even in de toeristenwinkel, die over de poolcirkel is heengebouwd.

• 05 Juni 2014 - 10:14

Bert:

Lieve noorderlingen.

Alles komt mooi door via de site . We kijken mee via google. Mooie en aparte reis.

Neem je een pool cirkel horloge voor me mee ? Ha ha ha ( bestaan niet)

Liefs vanuit het zuiden, wij 3

• 05 Juni 2014 - 17:15

Truus:

Ha Marie-Lou en Bob,

'k Heb natuurlijk alle verslagen gelezen. Heb niet gereageerd omdat Marie-Lou en ik toch al chatten tijden ons word spelletje. Hopelijk krijgen jullie voldoende rust om telkens weer een flinke tocht te moeten maken. Ik wens jullie mede namen Arnold nog een paar mooie reisdagen en een behouden thuiskomst.
    Hartelijke groet van Arnold en Truus